Blog

Thoughts and events (in Finnish)

Myynnin esittely – Jonathan Sistonen

Circles Consulting vahvistaa osaamistaan – haastattelussa Jonathan Sistonen

Kerro itsestäsi lyhyesti?

Olen suorittanut ja johtanut myyntiä yhteensä lähes 20 vuotta useammalla eri alalla, muun muuassa pankki-, media- ja ICT-alalla. Aikaisemmat tehtäväni ovat Suomen lisäksi olleet Ruotsissa, Iso-Britanniassa sekä Alankomaissa, joten olen toiminut pitkään kansainvälisessä ympäristössä. Minua motivoi erityisesti kun asiakkaiden, kumppaneiden ja kollegoiden kanssa voidaan yhdessä saada parhaimmat ratkaisut ongelmiin, ja tuottaa lisäarvoa palveluidemme avulla. Muita kiinnostus- ja osaamisalueita myynnin lisäksi ovat muun muuassa asiakaspalvelu, digimarkkinointi, strategia ja prosessien optimointi.tVapaa-aikana harrastan moottoripyörämatkailua, mökkeilyä, lautapelejä ja salilla käymistä.

Miksi valitsit Circles Consultingin?

Kulttuurin, organisaatiomallin ja kovan kasvutavoitteen takia. Circles Consultingin malli keskittyy vahvasti ihmistä kehittävään malliin, jossa voi olla mukana vaikuttamassa ja kasvamassa yrityksen mukana. Heti ensi tapaamisella tunsin että arvomme kohtasivat, ja että tässä on mainio tilaisuus olla mukana rakentamassa erittäin vahvaa yritystä osaavien ja rentojen kollegoiden kanssa. Näen myös että Circles Consultingin valttikortti on juuri ihmiskeskeinen malli, niin työntekijöille kuin asiakkaille. Ajatus on selkeä; parhaat työntekijät takaa parhaat tulokset kaikinpuolin.

Mitä odotat Circlesiltä?

Odotan oppivani paljon ja pääseväni mukaan osaavien ammattilaisten joukkoon, sillä täältä löytyy uskomattoman paljon kerättyä osaamista, kokemusta ja ratkaisukykyä. Odotan lisäksi että pääsen tutustumaan kaikkiin yrityksen eri osa-alueisiin, asiakkaisiin ja heidän tarpeisiinsa, sekä tietysti että pääsen hyvien kollegoiden avulla tavoitteita täyttämään. Toisin sanoen odotan hetkiä jolloin voin oppia ja onnistua!

Mitä haluaisit tehdä asiakkaiden kanssa?

Yhdessä varmistaa sen että kaikki mahdolliset tarpeet on varmasti huomioitu, ja että jokainen asia on varmistettu kun lähdetään toteuttamaan kehitystä. Mielestäni tärkeintä on että asiakkaiden kanssa olemme samalla aaltopituudella ja pääsemme toteuttamaan tavoitteet ajoissa, jotta koko prosessi sujuu moitteettomasti. Koska olen itse liiketoiminnan puolella toimiva henkilö, haluan aina nähdä että kaikki toimenpiteet tukevat asiakkaan eri tavoitteita, ja että hyöty näkyy selkeästi myös tulevaisuuden numeroissa.

Miten näet konsulttien roolin asiakkaan toiminnassa?

Joustavana, kehittyvänä ja henkilökohtaisena resurssina joka tuo hyötyä liiketoiminnalle, ilmapiirille ja osaamiselle. Oli tarve kertaluonteinen tai pidempiaikainen, näkisin että kaikki nämä osa-alueet ovat yhtä tärkeitä, sillä kyseessä on kehitys jonka tarpeet voivat vaihdella suuresti. Tässä näen että Circles Consultingin vahva yrityskulttuuri ja erittäin osaavat konsultit tuovat tuloksia erittäin korkealla tasolla.