Blog

Thoughts and events (in Finnish)

NPS – Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme työpaikkana?

Teimme ensimmäisen Net Promoter Score (NPS) kyselyn työntekijöillemme tässä kuussa ja jatkossa teemme sen säännöllisesti kuukausittain. Pyrimme sen avulla mittaamaan työtyytyväisyyttä ja keräämään kehitysehdotuksia, joiden avulla voimme kehittää toimintaamme vieläkin paremmaksi.

Kysyimme kysymyksen: “Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme työpaikkana? 1-10, sekä vapaamuotoisen kysymyksen: “Missä vielä voisimme parantaa?” Vastausprosentti kyselyyn oli huimat 100!

Kun Circles perustettiin, oli meidän ensimmäinen lähtökohta luoda sellainen yritys, jossa olisimme itse aina halunneet työskennellä. Kävimme läpi kaikki epäkohdat, joihin olimme konsulttimaailmassa törmänneet ja mietimme miten ne ratkaistiin. Seuraavaksi mietimme, että mitä oli puuttunut ja loimme tilalle oman ainutlaatuisen organisaatiomallimme.

Kyselyn perusteella olemme onnistuneet hyvin, mutta aina voi parantaa!